Każdy przewóz paczki obarczony jest naturalnym ryzykiem uszkodzenia, dlatego SPEEDPACK przykłada szczególną rolę do tego, aby to ryzyko jak najbardziej zminimalizować. Z tego powodu odsetek uszkodzonych paczek stale utrzymuje się na poziomie mniejszym niż 1%, czym nie mogą się pochwalić inne firmy na rynku.
Swoim klientom oferujemy również standardowe ubezpieczenie przewozu przesyłki, które jest wliczone w cenę usługi. Większość reklamacji związanych z otrzymaniem uszkodzonej paczki wynika z faktu niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki. Swoich klientów prosimy o poważne i odpowiedzialne podejście do kwestii prawidłowego zapakowania przesyłki, ponieważ SPEEDPACK nie bierze odpowiedzialności reklamacyjnej za przesyłki, które zostały zapakowane w nieodpowiedni sposób (zachęcamy do zajrzenia do zakładki JAK PAKOWAĆ) nieakceptowany przez naszą firmę.
Jak wygląda procedura reklamacyjna w SPEEDPACK?
- W przypadku, gdy Klient uzna, że usługa przewozowa lub transportowana została wykonana niepoprawnie, ma prawo zgłosić reklamację. Do złożenia reklamacji upoważniony jest wyłącznie Klient zamawiający usługę lub jego pełnomocnik.
- Termin złożenia reklamacji mija po upływie 2 (dwóch) dni, licząc od dnia doręczenia. Wyjątek stanowi reklamacja na utratę przesyłki, gdzie termin wynosi 14 (czternaście) dni.
- Reklamację należy składać za pośrednictwem udostępnionej przez firmę SPEEDPACK poczty elektronicznej. Klient ma następnie 14 dni na dosłanie dokumentacji potrzebnej do prawidłowego procesu reklamacji, w tym:
- a) dane osoby reklamującej, imię, nazwisko (nazwa firmy), adres zamieszkania, numer konta bankowego, gdzie wysyłane jest ewentualne odszkodowanie,
- b) zaznaczoną podstawę reklamacji (wypis z regulaminu), numer przesyłki oraz uzasadnienie wnoszenia reklamacji,
- c) rachunki, faktury na zakup przedmiotów przesyłanych w przesyłce, na którą składana jest reklamacja; inna dokumentacja, w tym kopia protokołu kurierskiego o szkodzie lub stanie przesyłki.
- SPEEDPACK ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, a o jej wyniku powiadamia Klienta mailowo lub pisemnie.
- Wszystkie reklamacje prosimy kierować na reklamacje@speedpack.com.pl.